Zakup na mayko.shop jest łatwy i nie wymaga rejestracji ani zalogowania, możesz kupić interesujące Cię produkty jako gość.

Aby dokonać zakupów w sklepie internetowym MAYKO nie trzeba się rejestrować. Sugerujemy jednak utworzenie konta, aby uzyskać dostęp do ekskluzywnych obszarów i usług dedykowanych naszym klientom.

Na stronie przedmiotu wybierz odpowiedni rozmiar produktu– skorzystaj z naszego Przewodnika po rozmiarach i Pomocnika jak się mierzyć – masz wątpliwości, zadzwoń do nas, lub wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy– dodaj produkt do koszyka– po zakończeniu zakupów kliknij na ikonkę koszyka– wybierz metodę wysyłki i metodę płatności– wprowadź dane dotyczące wysyłki i na następnej stronie szczegóły płatności– sprawdź, czy wprowadzone informacje są poprawne i kliknij „Kup”.W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem ze szczegółami zamówienia. Od tego momentu nasz magazyn zajmie się wszystkim i jak tylko zamówienie zostanie zapakowane i wysłane, powiadomimy Cię o tym e-mailem.

Aby przeglądać nasz katalog, wybierz sklep online z menu nawigacji lub odkryj nasze opcje na stronie głównej. Wystarczy, że klikniesz na ulubione zdjęcie, które przekieruje Cię do wybranego projektu. Użyj również naszych filtrów w sklepie online dotyczących kategorii: polecane, nowości, wyprzedaż lub wszystkie produkty w witrynie.

Na każdej stronie produktu znajdziesz wszystkie dostępne rozmiary, opis i skład projektu. Kliknij obraz produktu, aby powiększyć i zobaczyć wszystkie szczegóły.

Obecnie jedynym sposobem wymiany produktu jest zwrócenie go i złożenie nowego zamówienia.

Możesz użyć innego kuriera niż ten, który dostarczył paczkę.

Wyślij zwrot na następujący adres:

MAYKO, Krzemieniecka 2, 94-030 Łódź

Jeśli nie używasz naszej etykiety zwrotnej, Mayko Online nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub utratę podczas transportu; dlatego sugerujemy wybranie usługi śledzenia przesyłki.

Dodatkowo, jeśli zapłaciłeś za przesyłkę wysyłając przez swoją firmę kurierską zamówienie do zwrotu, zwrócimy Ci równowartość dostawy standardowej.

Jeśli zamówienie nie zostało dostarczone w szacowanym okresie, zalecamy:

– sprawdź status zamówienia: w sekcji Moje zamówienie dla zarejestrowanych użytkowników;

lub wpisując z zamówienia z wiadomości e-mail z potwierdzeniem numer listu przewozowego na stronie Śledź Zamówienie DHL: https://sprawdz.dhl24.com.pl/

– sprawdź, czy adres wskazany dla dostawy jest prawidłowy;

– w przypadku nieodebranej dostawy skontaktuj się z https://sprawdz.dhl24.com.pl/

Aby uzyskać dalszą pomoc, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.