ZWROTY

Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.

Warunkiem niezbędnym do przyjęcia zwrotu jest wysłanie towaru wraz ze stosownym oświadczeniem.

Szczegółowa procedura zwrotu znajduje się w regulaminie sklepu

INSTRUKCJA “KROK PO KROKU”

KROK 1.
Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres: clientservices@mayko.shop, w tytule wpisując: “ZWROT, zamówienie nr: ………….”, a w treści swoje imię i nazwisko oraz informację, jaki produkt chcą Państwo zwrócić.

KROK 2.
Należy poczekać na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Otrzymają Państwo w nim niezbędny numer zwrotu zakupionego towaru, który prosimy zapisać na odsyłanej paczce.

KROK 3.
Prosimy o zabezpieczenie przed uszkodzeniem zwracanego towaru i dołączenie do paczki podpisanego własnoręcznie wzoru odstąpienia od umowy (dostępnego tutaj: formularz zwrotu) oraz dowodu zakupu (noty sprzedażowej lub faktury VAT).

KROK 4.
Zwracany towar prosimy odesłać za pośrednictwem Poczta Polska  na adres:

MAYKO
ul. Krzemieniecka 2
94-030 Łódź

z dopiskiem “Sklep MAYKO – ZWROT NR …..”

KROK 5.
Zwrot wpłaty dokonywany jest w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia. Forma zwrotu środków będzie taka sama jak forma dokonanej przez Państwa płatności. Jeżeli zamówienie zostało opłacone za pobraniem, prosimy o podanie w formularzu numeru rachunku bankowego.

SKLEP MAYKO – WZÓR FORMULARZA ZWROTU TOWARU do pobrania tutaj: formularz zwrotu

REKLAMACJE

lient ma prawo do reklamacji zakupionego towaru.

Warunkiem niezbędnym do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest:

– e-mailowe poinformowanie sklepu o chęci dokonania reklamacji towaru,
– odesłanie uszkodzonego towaru na wskazany adres,
– dołączenie dowodu zakupu (paragonu fiskalnego lub faktury VAT).

 


INSTRUKCJA “KROK PO KROKU”:

KROK 1.
Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres: clientservices@mayko.shop w tytule wpisując: “REKLAMACJA, zamówienie nr: ………….”, a w treści swoje imię i nazwisko oraz informację, jaki produkt chcą Państwo zareklamować i z jakiego powodu.

KROK 2.
Należy poczekać na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Otrzymają Państwo w nim niezbędny numer reklamacji zakupionego towaru, który prosimy zapisać na odsyłanej paczce.

KROK 3.
Prosimy o dołączenie do paczki dowodu zakupu (noty sprzedażowej lub faktury VAT).

KROK 4.
Reklamowany towar prosimy odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres:

MAYKO

Krzemieniecka 2; 94-030 Łódź

KROK 5.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji dowiesz się poprzez wiadomość e-mail ze sklepu internetowego. W razie pytań odnośnie reklamacji prosimy o kontakt z Obsługą Klienta (tel.: +48 606 421 064).